Smul-Grill eigenaar Monique van Druten toont de mobiele app. Foto: Rob Weeber
Smul-Grill eigenaar Monique van Druten toont de mobiele app. Foto: Rob Weeber

Smul-grill Neede zet laatste stap in transformatieproces

Algemeen

Nieuwe app en vernieuwde website

Door Rob Weeber

NEEDE - De Smul-Grill in Neede heeft vorig jaar de eerste stappen gezet met de ombouw van traditionele snackbar naar cafetaria annex lunchroom. Innovatie, duurzaamheid en kwaliteit staan voorop met daaraan gekoppeld de bezorgservice onder de naam Smullies Bezorg Service (SBS). Tot voor kort was SBS alleen via de telefoon of in de winkel bereikbaar. Vanaf deze week echter is er de nieuwe mobiele app en een geheel vernieuwde website.

Met het online gaan van de nieuwe site krijgt de bezoeker een stukje beleving mee. Het gewenste menu waarop wordt geklikt bijvoorbeeld, verschijnt in kleur en geheel opgemaakt in beeld. Het aanbod aan menu's bovendien is uitgebreid. Diverse luxere fritesmenu's zijn toegevoegd aan het assortiment, zoals Patat Bali, Patat Pulled Pork, Patat Teriyaki en Patat stoofvlees.

In de lunchroom zelf wordt uitsluitend met ambachtelijke frites gewerkt van biologisch geteelde aardappelen. Voor de bezorgdienst echter was dit niet voldoende. De te bezorgen frites moet krokant blijven en mag niet klef worden onderweg.
Samen met de leverancier heeft eigenaar Monique van Druten een nieuw aardappelras getest. Deze wordt vers van het land aangeleverd, maar alle verdere bewerkingen geschieden bij de Smul-Grill. Het resultaat is verrassend, de frites blijft ook onderweg krokant. "We zetten heel erg in op vers en gezond", aldus Monique. Al onze schnitzels bijvoorbeeld worden alleen maar op de plaat gebakken en niet in het frituurvet. Datzelfde geldt voor onze karbonades, deze komen uit de jus. We blijven natuurlijk vernieuwen en innoveren. Binnenkort verschijnt onze nieuwe XXL-hamburger met een formaat dat bijna twee keer zo groot is als de oude. Natuurlijk wordt hij ook twee keer zo lekker. Naast vleesproducten serveren we ook meer en meer vegetarische producten. De vraag naar dergelijke producten neemt toe en daar spelen we op in."

Bestelgemak met de nieuwe app
Smullies Bezorg Service is een succes en laat zien dat er geen verschil in kwaliteit hoeft te zijn tussen het eten in de lunchroom of het laten bezorgen. Het aantal bestellingen neemt dan ook toe. Het werkgebied is Neede met daaromheen Lochuizen, Rietmolen en Noordijk. De extra bezorgkosten beperken zich tot 2 euro in het dorp en 4 euro in het buitengebied. Daarbovenop komen geen iDeal-transactiekosten. Ook daarin onderscheid SBS zich. Bij de concullega's wordt al gauw 1 euro gerekend. De app is gratis te downloaden en geschikt voor zowel Android als iPhone. Voor alle informatie en downloadmogelijkheid van de app: www.smulgrill.nl

Advertenties doorgeplaatst vanuit de krant